Novi pekarski trendovi za 2023

10 kol 2022

Potrošački trendovi
Korporativno
Taste Tomorrow

Potrošači traže svježinu, cijene umijeće i nastavljaju tražiti utjehu u tradicionalnim autentičnim receptima

Taste Tomorrow najveći je svjetski ekosustav za razumijevanje potrošača u sektorima čokolatijerstva, slastičarstva i pekarstva. Konstantno praćenje ponašanja, stavova i izbora lokalnih i globalnih potrošača daje nam vrijedne i dubinske uvide. U mogućnosti smo koristiti te uvide kako bismo pratili razvoj trendova i otkrili nove. Ovdje saznajte više o našoj metodologiji.

U ovom članku s Vama dijelimo tri ključna trenda u pekarstvu koja će biti najvažnija u 2023. Otkrijte i najnovije trendove u slastičarstvu i čokolatijerstvu za 2023.

2022


Jedan od najznačajnijih izazova za pekarsku industriju u 2022. je cijena i dostupnost određenih sastojaka, kao što su suncokretovo ulje i pšenica, među mnogim drugim. Postoje rasprave u više industrija koje okružuju povećane troškove i kako to utječe na različita područja poslovanja. Najnovije Taste Tomorrow istraživanje istaknulo je da su sve veće cijene hrane među 3 najveće brige za današnje potrošače. Kako bi uštedjeli novac, ljudi mijenjaju svoje kupovne navike, što nedvojbeno utječe na pekarski sektor, od obrtnika do objekata za usluživanje hrane i velikih proizvođača industrijske hrane.
 

Unatoč općoj zabrinutosti zbog porasta cijena, osnovne namirnice poput kruha manje su pogođene s 23% potrošača diljem svijeta koji nastavljaju kupovati specijalne vrste kruha, a samo 12% pokušava kupovati manje/uštedjeti novac na pekarskim proizvodima (u usporedbi s 29% za kolače i slastice i 24% za proizvode vezane uz čokoladu. 48% potrošača s kojima smo razgovarali u sklopu Taste Tomorrow istraživanja u travnju 2022., izjavilo je da ne biraju najjeftiniji kruh, već kupuju kvalitetu kojoj vjeruju.

U 2023. biti će važnije nego ikad usredotočiti se na kvalitetu svojih gotovih proizvoda.

Otkrijte što je u planu za sektore slastičarstva i čokolatijerstva u 2023. godini.

Evo najvećih promjena u percepcijama potrošača i zahtjevima koji će utjecati na pekarsku industriju sljedeće godine:

1. Povjerenje i umijeće izrade

Tradicionalni zanatski proizvodi postaju sve popularniji. Klasici su tema broj jedan na Internetu kada pričamo o pekarskim proizvodima. Taste Tomorrow radar trendova iz lipnja 2022. otkrio je da potrošači traže utjehu i uživanje kroz proizvode koji odaju počast tradicionalnim ili autentičnim receptima. Dok 60% potrošača traži nova iskustva, 67% preferira neki poznati element, klasik s dodatkom noviteta. Stoga su inovacije dobrodošle, ali moraju se temeljiti na snažnoj tradiciji zanatskog umijeća, iskustva i znanja kako bi ih potrošači prihvatili.

2. Okus kiselog tijesta

Proizlazeći iz prethodnog trenda, kiselo tijesto pogađa ono najbolje mjesto između inovacije i tradicionalne izrade. Od jednostavne zanimacije u trajanju lockdown-a do dobro izbrušenog zanata, putanja kiselog tijesta uvelike se razvila posljednih godina i predviđa se rast u 2023. Glavni brendovi uvode kiselo tijesto u svoje proizvode, a potrošači i dalje traže opcije kiselog tijesta izvan kruha, pomislite na kroasane od kiselog tijesta, brioche, muffine, bagel, panettone, cruffins i druge hibride. Što je glavni pokretač ovog trenda? Bez sumnje, to je okus kiselog tijesta.

Što kažete na to da pokušate ispeći kroasane od kiselog tijesta, najpoznatiju novu primjenu kiselog tijesta? Evo jednostavnog recepta za Vas.

3. Svježina  

Potrošači očekuju svježi kruh. Cijeli dan, svaki dan. 

Trend "Svježe na zahtjev", odnosi se na proizvode koje potrošači sami peku. Nude praktičnost i užitak svježih pekarskih proizvoda u bilo kojem trenutku. Tipični primjeri ovog trenda uključuju kroasane, pizze, kruh s češnjakom i još mnogo toga. Ove vrste proizvoda olakšavaju život potrošačima, koji mogu ubrzati svoj proces kuhanja povjeravanjem većeg dijela faze pripreme velikim proizvođačima ili obrtnicima u susjedstvu, istovremeno omogućujući potrošačima da preuzmu kontrolu nad procesom pečenja i dobiju aspekt svježine do svog maksimuma. 

Svježina pečenih proizvoda ostaje nevjerojatno važna za potrošače koji 2022. kupuju online više nego prije pandemije (što je 58% globalnih potrošača). Da bi bili privlačni Internet potrošačima, pekarski proizvodi također moraju izgledati privlačno, stoga bi dodatna pažnja posvećena pakiranju i izgledu trebala potaknuti Internetsku prodaju pri čemu se 59% potrošača slaže da izvrstan izgled poboljšava percepciju okusa.

 

Da biste ostvarili uspjeh u 2023., usredotočite se na aspekt svježine svojih pečenih proizvoda i razmislite o prodoru na tržište pogodnosti nudeći svoje pekarske proizvode koji se lako mogu pripremiti ili dovršiti kod kuće.

Želite saznati više?

Pogledajte naša druga predviđanja trendova u svijetu čokolade i slastičarstva.

Povezani članci

Novi slastičarski trendovi za 2023

Najnoviji slastičarski trendovi za 2023

Analize Taste Tomorrow istraživanja pokazuju da potrošači 2023. očekuju izvrsne veganske slastice. Slastice koje imaju pozitivan utjecaj na um, tijelo, dušu i planet imat će velik utjecaj.

Novi čokoladni trendovi za 2023

Najnoviji čokoladni trendovi za 2023

Istraživanja i analize Taste Tomorrow istraživanja pokazuju da potrošači 2023. godine očekuju da će čokolada biljnog podrijetla iz etičkih izvora biti u sve većoj potražnji. Transparentan opskrbni lanac i ukusne alternativne mliječnim proizvodima potaknut će prodaju i zavesti potrošače.

TASTE TOMORROW: Inspirirajte inovaciju

TASTE TOMORROW: Inspirirajte inovaciju

Taste Tomorrow omogućuje nam praćenje evolucije potrošačkih trendova i otkrivanje novih, tako da pekari, slastičari i čokolatijeri uvijek mogu biti korak naprijed.