Novi slastičarski trendovi za 2023

10 kol 2022

Korporativno
Trendovi
Taste Tomorrow

Potrošači idu za čistom tradicijom, klasicima s dodatkom noviteta i "dopuštenim" uživanjem

Taste Tomorrow najveći je svjetski ekosustav za razumijevanje potrošača u sektorima čokolatijerstva, slastičarstva i pekarstva. Konstantno praćenje ponašanja, stavova i izbora lokalnih i globalnih potrošača daje nam vrijedne i dubinske uvide. U mogućnosti smo koristiti te uvide kako bismo pratili razvoj trendova i otkrili nove. Što Vi imate od toga? Otkrijte ovdje.

U ovom članku fokusirati ćemo se na tri trenda za čokolatijere koji će biti ključni u 2023.

Ne zaboravite provjeriti najnovije trendove u sektoru čokolatijerstva i pekarstva za sljedeću godinu.

2022

Danas su inflacija i rastuće cijene najveća briga potrošača diljem svijeta, a 96% ljudi zabrinuto je zbog njezinog utjecaja na potrošnju kućanstva. Naši najnoviji rezultati Taste Tomorrow istraživanja pokazali su da su poslastice za uživanje jedna od kategorija hrane i pića koja je najviše pogođena. Unatoč činjenici da 29% potrošača pokušava manje trošiti na kolače, slastice i slatkiše kako bi uštedili novac (u usporedbi s 12% za osnovne namirnice poput kruha), oko 34% potrošača na globalnoj razini i dalje često uživa u slatkim proizvodima. Ono što je najzanimljivije jest da kvaliteta kolača i slastičarskih proizvoda ostaje ključna. 40% potrošača diljem svijeta ne želi birati najjeftinije kreacije, već nastavlja kupovati kvalitetu kojoj vjeruje.

Koja su tri najveća trenda koja će oblikovati slastičarsku industriju 2023.?

Pročitajte više:

1. Revolucija na biljnoj bazi

Proizvodi na biljnoj bazi rastući su trend prema uvijek uključenom radaru Taste Tomorrow-a. Veganska i biljna prehrana sve je više prisutna, a sve više potrošača slijedi dijetu djelomično ili cijelo vrijeme. Budući da zabrinutost za okoliš i zdravlje, kao i za dobrobit životinja, i dalje postoji, i s većim izborom dostupnih biljnih opcija, mnogo će više potrošača 2023. uživati u slasticama biljnog porijekla.

Čak i na francuskom tržištu peciva, koje ima dugu i snažnu tradiciju, veganske slastice su inovacija za kojom postoji velika potražnja. Vegansko je također povezano s "čistom" hranom, poput čokoladnih kreacija zaslađenih šećerom od kokosovog cvijeta, na primjer.

Niste pokušali izraditi svoje slastičarske kreacije u potpunosti na biljnoj bazi? Svakako biste trebali pokušati učiniti prije 2023.

2. Zdravstveno osviješten potrošač

Zdravija hrana kontinuirani je trend koji će još rasti u 2023. Naravno, potrošači si i dalje dopuštaju trenutke bezbrižnog uživanja, ali sveukupno manje šećera, masti, glutena i ugljikohidrata konstantno su na umu potrošača. Prema našem istraživanju, briga o fizičkom ili mentalnom zdravlju prioritet je broj 1 u SAD-u, Kanadi i Japanu.

Funkcionalna hrana koja sadrži sastojke koji pozitivno utječu na duh ili tijelo, iduće će godine izazvati sve više pažnje. Riječ je o hrani sa specifičnim svojstvima jačanja zdravlja, koja se konzumira uglavnom u tu svrhu. Često su to biljke i voće koje je bogato vitaminima ili, na primjer, ima dokazana antioksidativna svojstva.

Interes za prirodnu i organsku hranu ostao je prilično stabilan posljednjih godina. Prirodno zadržava zdravstvenu "aureolu" gdje umanjuje dopuštenost slatke hrane o percipirane zdravstvene dobiti.

Očekuje se da će 2023. slatka peciva i slastice biti zdrave i ukusne, a potrošači diljem svijeta sve su više okrenuti prirodnim zamjenama za šećer, budući da se zdravstvena percepcija šećera s vremenom smanjuje (13% u 2021. naspram 18% u 2015.)

3. Klasici su u trendu  

Potrošači traže udobnost i trenutke uživanja kroz proizvode koji odaju počast tradicionalnim ili autentičnim receptima. Slastičarstvo je segment koji savršeno odgovara snažnoj emocionalnoj povezanosti s hranom.

Trend "Klasika se nastavlja" u stalnom je porastu u slastičarstvu, pekarstvu i čokolatijerstvu. Sa stalnim rastom od 8%, vrlo je važan zbog velikog broja razgovora potrošača o ovoj temi na Internetu. Također se pojavljuje u prvih pet trendova na više jezika, uključujući engleski, španjolski, francuski, talijanski, portugalski, ruski, kineski i japanski.

Kako biste 2023. bili u skladu sa zahtjevima potrošača, trebali biste se usredotočiti na ovladavanje klasicima i istražiti načine za njihovo ponovno osmišljavanje.

Ne znate odakle početi?

U Puratosu imamo kompletan portfelj sastojaka koji Vam mogu pomoći da ponovno osmislite slastičarstvo na kreativan, zdraviji i održiviji način.

 

Želite li znati više?

Pogledajte naša druga predviđanja trendova u svijetu čokolada i pekarstva.

Povezani članci