Puratos predstavlja novi identitet koji odražava njegovu svrhu "pomicanja planeta naprijed".

Groot-Bijgaarden, Belgium

28 sij 2022

O Puratosu
Novosti
Korporativno

Puratos Grupa, globalni lider u pekarskim, slastičarskim i čokoladnim sirovinama i uslugama, predstavila je svoj novi vizualni identitet, s novim logotipom, bojama i sloganom "Food Innovation for Good".

Rebranding Puratosa predstavlja našu viziju da pomičemo planet naprijed kreirajući inovativna prehrambena rješenja za zdravlje i dobrobit ljudi širom svijeta.

Nova generacija Puratosa

Obuhvaćajući sve za što se Puratos zalaže, Food Innovation for Good predstavlja trajnu ambiciju tvrtke da nastavi i dodatno poveća svoj pozitivan globalni utjecaj na buduće generacije. U novom logotipu profesionalci u industriji prepoznat će Puratosovog poznatog jednoroga – simbol hrabrosti i poštenja. Sada je okrenut naprijed, prema uzbudljivoj budućnosti. Još jedna ključna promjena u identitetu tvrtke je sve više korištena crvena boja koja predstavlja Puratosovu strast, predanost i odlučnost.

Sophie Blum, Puratos CMO (Chief Marketing Officer), naglasila je: "Naš novi identitet naglašava našu nepokolebljivu predanost našim kupcima, zaposlenicima, partnerima i potrošačima, te daljnjem ubrzavanju rasta našeg poslovanja i naših kupaca. Kako implementacija našeg novog identiteta počinje, naša svjetska zajednica suvremenih marketinških stručnjaka koristit će podatke, alate i tehnike digitalne i umjetne inteligencije kako bi angažirali i podržali naše klijente, pomažući im da uspješno ostanu ispred krivulje suradničkim stvaranjem inovativnih prehrambenih rješenja za zdravlje i dobrobit ljudi posvuda.”

Svijetla budućnost

Novi identitet tvrtke pomoći će u jačanju poruke da je Puratos pouzdan, progresivan i etički usmjeren brend. Kao takav, Puratos ima za cilj nastaviti rješavanje nekih značajnih problema unutar prehrambene industrije i ostaje posvećen stvaranju promjena koje su važne za pomicanje planeta naprijed kroz održive aktivnosti.

Sophie Blum također je naglasila: „Održivo poduzetništvo je visoko na našem dnevnom redu već dugi niz godina. Vjerujemo da je, kao odgovorno poslovanje s hranom, važno dati socijalne doprinose koji mijenjaju život gdje god poslujemo. Već imamo niz inicijativa kojima to podržavamo. Naše Pekarske škole pružaju mladima kvalitetno obrazovanje i stvaraju vještine potrebne u industriji, dok naš  Cacao-Trace program pomaže uzgajivačima kakaa diljem svijeta da povećaju svoje prihode, zahvaljujući proizvodnji čokolade vrhunskog okusa kroz svladavanje procesa fermentacije. Ovo su samo dva primjera kako ispunjavamo naše duboko ukorijenjene ambicije da implementiramo i pridržavamo se održivog, s poštovanjem i uravnoteženog operativnog modela i nastavit ćemo raditi na tome 2022. i dalje.”