Iako su potrošači uvijek sretni probati dobre kolače, možda neće uvijek znati opisati i procijeniti svoje reakcije na kolače. Štoviše, kada razmišljaju o ponudi, koliko na njihovo razmišljanje utječu drugi elementi kao što su lokacija i društveno okruženje, podaci o proizvodu poput deklaracije, pakiranje ili robne marke? Ili možda prethodno iskustvo?
Razraditi ono o čemu potrošači razmišljaju vrlo je težak zadatak, no razumijevanje sklonosti potrošača od vitalne je važnosti za posao koji radimo za naše kupce i s njima. Zbog toga smo u našem odjelu za grupna istraživanja i usluge postavili vlastiti laboratorij za senzornu analizu.
U Puratos laboratoriju za senzornu analizu, fino kalibrirani instrumenti i iskusni ljudski suci kombiniraju se za proučavanje bioloških i psiholoških odgovora na okuse, izgled i teksture. Zatim se ti rezultati analiziraju i dijele s našim kupcima kako bi im pomogli da odluče udovoljavaju li predloženi gotovi proizvodi zahtjevima i očekivanjima potrošača.
Kao pouzdani partneri u inovacijama, više smo nego sretni što dijelimo svoje metode analize i zajedno radimo na daljnjem uključivanju senzorne analize i obuci internih timova naših kupaca.
Ako ste zainteresirani na koje načine senzorna analiza može unaprijediti vaše poslovanje, posjetite našu Kontakt stranicu.